Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно климатроника Алфа 159

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос относно климатроника Алфа 159

    Колеги, първо Честита нова година!
    въпроса ми е следния, може ли климатроникка да работи без да е включен режим auto, т.е. да работи само на вентилатор, на определена температура, без вентилатора да регулира оборотите си автоматично. колкото и опити да съм правил с бутона за управление на автоматичен режим или с бутона за степените на вентилатора, индикацията авто на дисплея се сменя с индикация full auto, но не изчезва.
    ако има такава тема, моля за насока, тъй като доста се порових но не видях.
    Alfa 156 1.9 JTD 105
    Alfa 159 1.9 JTDm 150

  • #2
    Първоначално публикувано от patro Покажи съобщение
    Колеги, първо Честита нова година!
    въпроса ми е следния, може ли климатроникка да работи без да е включен режим auto, т.е. да работи само на вентилатор, на определена температура, без вентилатора да регулира оборотите си автоматично. колкото и опити да съм правил с бутона за управление на автоматичен режим или с бутона за степените на вентилатора, индикацията авто на дисплея се сменя с индикация full auto, но не изчезва.
    ако има такава тема, моля за насока, тъй като доста се порових но не видях.
    може да работи,стига да не натискаш копчето auto
    sigpic 155ex 159ex 530new

    Comment


    • #3
      Не съвсем... Дори ида му регилираш ръчно оборотите, при определени условия сам решава да се намали или увеличи. По мои наблюдения има два режима само - напълно авто и частично авто. Чист ръчен режим, няма.
      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

      Comment


      • #4
        копчето за авто въобще не го натискам. паля колата и системата е в режим "авто". ако натисна копчето "авто" преминава в режим "пълно авто" когато включва и компресора и светва бутона на климатика, ако натисна отново бутова "авто" или изключа от бутона за климатика, се връща в режим "авто". аз също започвам да смятам, че няма режим без "авто" или "пълно авто"т.е. чист ръчен режим няма.
        Alfa 156 1.9 JTD 105
        Alfa 159 1.9 JTDm 150

        Comment


        • #5
          Май няма. Аз се ядосвам с рециркулацията - след всяко гасене и палене отваря да вкарва външен въздух, а градско е убийствено да дишам. Пътувам на много къси преходи и е неудобно през няколко минути да се пресягам да натискам бутона.
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
          ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

          Comment


          • #6
            При мен, както го оставех, така тръгваше при следващото палене. Или пуска въздух отвън или не. А когато свети малката буква А в самото копче за циркулацията си регулира автоматично дали да пуска въздух или не. Сега да не се бъркам, ама когото не е включен климатика май не си регулираше автоматично оборотите на вентилатора...
            Ако някой не знае, и при изключен климатик може сам да се включи, ако има нужда да се махне запотяването на стъклата( явно има датчик за влагата в купето). Това ме изненада много приятно веднъж
            Типо 1.4i.e. ex, Punto 1,9JTD. ex
            Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm. ex Lancia Musa 1.4 16v Auto ex
            JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex; BMW X3 3.0 Auto

            Comment


            • #7
              Да, в книжката пише, че когато е на "А" сам решава кога да е отворено и кога затворено, май трябва да има датчик някакъв за качество на въздуха, каквото и да означава това.
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

              Comment


              • #8
                Аз като ви казвам, че прави каквото си иска, на вс майтап ви се струва.

                При мене проблема е че като влизам в гаража с включен климатк дига много прахоляк с перката и по принцип го изключвам. Само дето той не стои изключен, сам си решава какво да прави. Даже напълно изключена вентилация в определен момент се включва.

                Така че, да, няма ръчен режим, даже и частично автоматичен е силно казано, всички режими са мега нахални.
                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                Comment


                • #9
                  Позачисти си гаража бре . В режимите има някаква логика, стига да седне някой да си прочете, както се казва на английски менюала.
                  Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
                    Позачисти си гаража бре . В режимите има някаква логика, стига да седне някой да си прочете, както се казва на английски менюала.
                    то логика има иам като почне да не се държи логично трудно се разбира, работи ли правилоно или не.

                    аз честно единствената разлика между ауто и фул ауто е че при фул ми избира понякога и на къде да духа. а при ауто сам си избирам с стрелките.

                    а при отворен затворен режим има 4 степени отворен, отворен А и затворен и затворен А

                    моното само изравнява темпераурата от двете страни.

                    виждал съм и един явно следващ модел е там има още един бутон или беше друг на мястотоо на моното?
                    Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, 20V, 200hp NO EGR/DPF/flappers

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
                      Аз като ви казвам, че прави каквото си иска, на вс майтап ви се струва.

                      При мене проблема е че като влизам в гаража с включен климатк дига много прахоляк с перката и по принцип го изключвам. Само дето той не стои изключен, сам си решава какво да прави. Даже напълно изключена вентилация в определен момент се включва.

                      Така че, да, няма ръчен режим, даже и частично автоматичен е силно казано, всички режими са мега нахални.
                      Преди го бях чел това ти мнение, но при мен като го изключа после не се включва сам, освен ако не е на фул ауто.

                      Първоначално публикувано от voododoll Покажи съобщение
                      то логика има иам като почне да не се държи логично трудно се разбира, работи ли правилоно или не.

                      аз честно единствената разлика между ауто и фул ауто е че при фул ми избира понякога и на къде да духа. а при ауто сам си избирам с стрелките.

                      а при отворен затворен режим има 4 степени отворен, отворен А и затворен и затворен А

                      моното само изравнява темпераурата от двете страни.

                      виждал съм и един явно следващ модел е там има още един бутон или беше друг на мястотоо на моното?
                      Как се различават тези отворен и затворен А? Затворен А ми се струва разумно решение за градско.
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                      Comment


                      • #12
                        Моя като го изключа значи е изключен, затваря си клапата за външния въздух и заспива до второ нареждане. Когато го пускам, натискам ауто, и тръгва, натискам звездичката да спра компресора и нататък той си решава къде и кога да духа, ако реша да увелича или намаля вентилатора, остава на степента която съм настроил до като не я променя или докато не натисна Ауто.
                        Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                        ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                        ex Alfa 156 1,9 JTD
                        ex Alfa 75 1,8

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщение
                          Моя като го изключа значи е изключен, затваря си клапата за външния въздух и заспива до второ нареждане. Когато го пускам, натискам ауто, и тръгва, натискам звездичката да спра компресора и нататък той си решава къде и кога да духа, ако реша да увелича или намаля вентилатора, остава на степента която съм настроил до като не я променя или докато не натисна Ауто.
                          И при мен е така.
                          Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                          159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                          NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение

                            Как се различават тези отворен и затворен А? Затворен А ми се струва разумно решение за градско.
                            като светят и кръгчето и буквата А

                            при мен се сменят с натискане
                            - нищо не свети
                            - свети А
                            - свети кръгчето
                            - светят и двете

                            но мисля за да светят и двете се натиска когато свети вече А-то

                            трябва да се консултирам с Мануел (manuel)
                            Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, 20V, 200hp NO EGR/DPF/flappers

                            Comment


                            • #15
                              В

                              Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
                              Позачисти си гаража бре . В режимите има някаква логика, стига да седне някой да си прочете, както се казва на английски менюала.
                              Проблема е че гаража всъщност е подземен паркинг за 10-12 коли, където са ни и мазетата. Само дето строителя е направил за хубаво замазка върху бетона, която колите къртят с гумите на супер фин прахоляк. Всяко лято чистим и вадим по един багажник прахоляк. Единственото решение е да се направи ново покритие, но няма как над 10 собственика да се разберем и всеки да даде по 300-400лв за това и така си я караме... То като чистим се събираме само 5-6 човека, да не говорим за даване на пари...
                              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                              Comment

                              Working...
                              X